Misafir Misafir Serkan Yıldırım Dönmez Oluşturuldu: 23 Kasım, 2017 Misafir Share Oluşturuldu: 23 Kasım, 2017 Bir arkadaşımın yazısı.. Aynen paylaşıyorum 13.11.2017 tarihinde Opel Astra K aracımla 30-35 km/ sa hızla seyrederken sol ön ve arka teker yolun ortasına açılmış 20 25 cm lik çukurun içine girdi ve ön tekerim yan taraftan patladı. Gerekli bildirimleri Opel müşteri hizmetleri, Surtaş Opel yetkili servisi ve Bridgestone firmasına yaptım. Aracın lastiğinin marka ve modeli: Bridgestone 225/40 R 18 92W T001 Turanza fiyatı:430-480 tl piyasa araştırmamda da bu latiği hiç bir şekildebulamadım.Martta üretileceği söylendi bana. Mağduriyetimin giderilmesi için yazılı ve sözlü bildirimler yapmama rağmen hiçbir şekilde bu mağduriyetim giderilmedi. Stepne de taktir edersiniz ki ince lastik ve bu lastikle güvenli bir şekilde araç kullanılamıyor. Uzun süre gidemezsiniz bu lastikle. Yaklaşık 10 gündür bu lastik takılı aracımda. Zaruri durumlar haricinde aracımı kullanamıyorum. Bu arada aracımın halen garantisi sürmektedir. Opel müşteri hizmetleri tarafından 10 gün sonra bana önerilen lastik benim lastiğimin muadili denilen 225/40 R 18 92W T001 EXT ve fiyatı 700 tl. Arzu edersiniz bu lastikten sipariş edelim diye bilgi geçildi bana. Muadil diye önerilen lastik, konfor yol tutuşu ve diğer teknik özellikleri açısından aracımda bulunan öteki üç lastikle yüzde yüz uyumlu mudur? Yanak görüntüsü ve yapısı lastiğin görüntüsü ve yapısı bire bir aynı mıdır?Ayrıca Benim orijinal lastiğimi bulamamalarının sorumlusu ben olamam. Çok isteyerek aldığım ve güvendiğim Opel markası müşteri memnuniyeti ve mağduriyeti giderme konusunda son derece başarısız olduğunu gördüm ve ciddi hayal kırıklığına uğradım. Ön İki lastikte belirtilen ve resimlerine çektiğim çukurcuğa girmesine rağmen sadece ön lastiğin patlaması doğal mıdır? Bununla ilgili aracı getirin bir kontrol edelim garanti kapsamına girer mi diye bir bakalım denmesi gerekmez miydi? Üstelik bu zaman zarfında aracımı çocuğun hastalığı sebebiyle motorsiklet lastiğine benzer stepne ile kullanmak zorunda kaldım. Sonuç olarak, Sattığı mala sahip çıkmayan yedek parçasını getiremeyen ve bunun sorumlusu ben misim gibi davranan aracının arkasında durmayan bir marka yı artık kullanmak ne kadar mantıklı? Ailemde iki araç var en yakın sürede ikisini de satmayı düşünüyorum. Şikayet edilecek ne kadar kurum ve merci varsa bu bildirimleri yapacağım. Opelin Almanya genel merkezleri de dahil olmak üzere bu şikayetimi ileteceğim. Yorum bağlantısı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Misafir Misafir Cafer Gürbüz 23 Kasım, 2017 gönderildi Misafir Share 23 Kasım, 2017 gönderildi opel mı kaldı ya adamlar sattı markayı kimi kime şikayet edeceksin dış etken kullanıcı hatası derler olur biter kaskodan halletsen işleniyor Türkiye de o da ayrı sıkıntı geçmiş olsun Ayrıca şu var her firma aynısını yapıyor fabrikaya piyasada olmayan bir lastik takıyor sonra uğraş dur değişim yapacaksanız da 2 teker birden yapın o zaman sıkıntı olmaz Yorum bağlantısı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Önerilen İletiler
Yorum yazmak için hesap oluşturmalı veya giriş yapmalısın.
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap